måndag, december 03, 2012

Så så trött

Miss America bröllopet igår gick kanon bra. Så himla vacker hon var. Allt var kanon fint och tipp topp verkligen. Så himla glad jag fick chansen att vara med att fotografera tillsammans med Okodio. Dock väldigt lång dag, mina fötter var så trötta när jag kom hem vid 12 på natten. Då var det skönt att gp och lägga sig. Min förkylning är fortfarande kvar, halsen är bättre, men näsan är täppt igen helt enkelt. Tog sovmorgon idag och vilade upp min kropp. Sen var det dags för bröllop igen. Ett väldigt litet bröllop men dock så fint och intimt. Så många bra bilder blev det. Ska bli kul att visa dom för er senare i veckan.

Nu ska jag sova, har tagit en massa medicin så förhoppningsvis mår jag bättre imorgon när jag vaknar. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar