lördag, december 01, 2012

Noll motivation

Kanske dags att jag skriver något här igen..

Tappade motivationen helt och har haft mycket att göra. Så jag får väl ta och göra ett nytt försök. Har jobbat en del sen sist. Kvar på detta året har jag två bröllop och några familje fotograferingar. I morgon är det dags för det omtalade Miss America bröllopet. Ska bli kanon kul, men kommer dock bli en väldigt lång dag. Vi ska träffas redan vid kl 10 och gå igenom allt för dagen, jag Nathaniel och Jake. Sen är bröllopet slut vid 23.00. Kommer vara helt slut då, minna fötter kommer vara döda. Och så har jag såklart börjat att bli lite sjuk. Vaknade i fredags med jätte halsont, kändes som sandpapper i halsen. Så har druckit massa te och knaprat en massa halstabletter. Tur att det inte är värre.

På måndag har jag ett eget bröllop - Andsam Photo - det bokade jag bara för 2 veckorsedan. Väldigt kort varsel. Är ett litet bröllop på Poplar Springs. Jätte fint ställe. Sten hus osv. Kommer garanterat upp bilder på det sen!

Slänger upp lite bilder från dessa veckor jag inte bloggat något. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar