torsdag, november 08, 2012

Doktorn idag

Jaha då var jag hos doktorn idag... gick helt okej. Hade högt blodtryck, har aldrig haft det innan. Så lite konstigt. Men kan kanske vara för jag var lite nervös. Så ska dit om två veckor igen och ta om det, för säkerhets skull. Angående ryggen så har jag fortfarande ont! Hon klämde och kände och hade sig, frågade en massa. Hon skickade mig till röntgen, så det är gjort. Dom ringde senare idag med resultatet, och allt var okej. Har också fått en remiss till sjukhuset för att göra en magnet röntgen (MRI). Så måste först ringa försäkringsbolaget och kolla så dom täcker det osv.. Så förhoppningsvis kan jag få det gjort nästa vecka.   Fick starka värktabletter också, plus steroider. Än har det inte hjälpt.. Sjukt jobbigt. Vet inte hur jag ska sitta eller ligga ner. Bara köra bil är hemskt.. Så jag tycker allt lite synd om mig själv.

Nu är Ben hemma!!! Så himla härligt, känns som han har varit borta en evighet. 
Snyggaste outfiten, haha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar