söndag, november 04, 2012

4 Nov

Hej..

I helgen skulle jag haft en familje fotografering egentligen, men dom tyckte det var för kallt, så det blev inställt. Så det får bli en annan dag :) Så istället åkte jag till hund parken med Stella både igår och idag. Idag var där säkert 20 hundar som sprang runt som galningar. Haha. Stella har blivit så duktig, och är inte alls rädd längre. Hon lekar lika mycket som dom stora hundarna. Men idag var där några terriers, och dom verkade inte gilla Stella, ville bitas hela tiden.

Ikväll tänkte jag göra kyckling dumpligs, har inte gjort det på evigheter, kommer bli så gott!!! Synd bara att inte Ben är hemma.. Han har faktiskt varit och träffat mina föräldrar idag. Han är i Danmark på jobb i några dagar, så idag tog han tåget upp till Halmstad. Så himla fuskigt, känns så himla konstigt att inte jag var där också. Men snart är det jul och då är vi båda där :D

Om en vecka är det min födelsedag, den 10 Nov!! Gisses vad detta året har gått fort. Kan inte förstå det riktigt.. Men det har varit ett himla bra år! Fyller hela 24 år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar